tisdag 10 april 2012

Friday Sketch Challenge


Hittade en skiss på Friday Sketch Challenge som jag har följt. Som jag sagt tidigare tycker jag det är kul att följa olika skisser. Hittade dessa stämplar från Penny Black i mina gömmor. Var nog några av mina första stämplar jag köpte. Eftersom det regnar ute fick jag fotografera inne så korten blir kanske inte de bästa.

Found a sketch on Saturday Sketch Challenge which I followed. As I said before, I think it's fun to follow different sketches. Found these stamps from Penny Black in my box. Was probably some of my first stamps I bought. Since it is raining outside, I take photographs insideso the cards are perhaps not the best.

Stämpeln fanns med bland Penny Blacks stämplar och jag tycker den är fin så den fick komma med.

The stamp was among Penny Blacks stamps and I think it is nice so it had to come by.



Jag har målat stämplarna med Promarkers.

I have painted stamps with Promarkers.




Jag har dekorerat kortet inuti och även där kom en liten stämpel med:)

I have decorated the card inside, and even there, a little stamp :)

Ha en bra dag
Have a nice day

Kram 
Hugs

2 kommentarer:

chrilvian sa...

what a cute card
thanks for playing with the fridayssketchchallenge

Janine DT FSC

Pysselbus sa...

Men vilket sött kort!! Perfekt med de söta små motiven till den skissen!
Kram
Linda