måndag 9 april 2012

Totally Gorjuss Challenge 126


Idag har jag gjort ett kort efter en enkel skiss på Totally Gorjuss challenge 126. Har använt min älsklingsstämpel från Magnolia. Papprena kommer från ett block, Forever Friends, spring time.

Today I made a card after a simple sketch on Totally Gorjuss Challenge 126. I have used my favorite stamp from Magnolia. The papers come from a block, Forever Friends, spring time.



Jag har målat henne med Promarkers. Till huden har jag använt Burnt orange, Coral, Blush och Ivory. Till klänningen har jag använt Tulip yellow, Buttercup och Ivory.

I have painted her with Promarkers. For skin, I used Burnt Orange, Coral, Blush, and Ivory. For the dress, I used Tulip Yellow, Buttercup and Ivory.


Jag har lite blandade blommor i hörnet.

I have some mixed flowers in the corner.


 Jag har dekorerat kortet inuti. Tycker det blir finast då! 

I have decorated the card inside. I think it is nicest then!


Denna textstämpel passar så bra till min Magnoliaflicka tycker jag:)

This text stamp fits so well with my Magnolia Girl, I think :)

Ha en fortsatt skön måndag:)

Have a nice Monday :)


Kramar
Hugs

5 kommentarer:

Liz's creative corner sa...

This is lovely, love the bow and fab colours, hugs Liz xx

Unknown sa...

Isabelle what a beautiful card.
well done Hugs Elaine

Åsa/asamia sa...

Ett härligt kort med massor av detaljer. Du färglägger så fint och får till skuggorna så bra med promarkernyanserna.

debby4000 sa...

Oh this is gorgeous, love the beautiful Tilda
luv
Debby

Bettina L. sa...

Dette var et lekkert kort i lilla og gult, og tilda er nydelig fargelagt. Tusen takk for at du deltar hos Totally Gorjuss og lykke til. Håper du blir med oss igjen på lørdag. Klem Bettina xx