lördag 13 oktober 2012

DP2 Challenge 156


Nu har jag äntligen fått till ett kort med denna underbara söta stämpel från Mo's
Jag tycker den lilla killen är så söt. Jag har målat stämpeln med ProMarkers.

Now I have finally made a card with this wonderful sweet stamp from Mo's.
I think the little guy is so cute. I have painted the stamp with ProMarkers.



Lite blandat med olika blommor och bladen tycker jag är så vackra. 
Det fick komma med ett litet hjärta.

A little mixed with different flowers and leaves I think this is so beautiful.
It did come with a small heart.




På en scrapträff förra helgen fick jag stämpla upp denna biljett och så stansade jag ut den. 
Stämpel och stans kommer från Rox stamps.
Tänk att jag inte har någon stansmaskin men snart kommer jag köpa en. Det blir nog en Big shot. 
Sedan blir det till att välja ut vilka dies jag vill ha. Phu, det bli nog inte lätt. Det är ju så många jag vill ha.


On a scrap meeting last weekend, I stamped up this ticket and then die cut it out.
Stamp and die comes from Rox stamps.
Keep in mind that I do not have a punching machine but soon I will buy one. It will probably be a big shot.
Then it gets to choose which dies I want. Phu, it will be probably not easy. There are so many I want.



Visst är han söt:)
Jag kommer vara med i DP2 challenge 156 där temat är "B" och i detta fall, boy!

He's so cute :)
I will be in DP2 Challenge 156 where the theme is "B" and in this case, boy!


Nu ska jag fortsätta med att göra några kort. 

Now I will continue to make some cards.

Ha en fortsatt trevlig lördag:)

Have a nice Saturday :)

Kramar

Hugs



3 kommentarer:

coops sa...

so stunning isabelle.fabulous colours and details and i love the image :D

xx coops xx

Jok_96 sa...

Så fiiiint kort och jag har fått äran och se det i verkligheten och kortet är ännu finare då.
Härliga höstfärger och underbart målat.

Kram på dig/ Johanna.

Anja sa...

Absolutely cute little boy card! And even the "b"rown "b"ow matches the challenge. ;-) Well done and many thanks for playing with us in this weeks challenge at Mo's!

Hugs, Anja